bir kadını anlamak

erkeklerin tek meselesi bu!
tamam kadın kısmı da erkeği anlamak için paralıyor kendini, anladık!

ama yapmayın. kadın dediğimiz o kadar da komplike değil canım!
"imkansız" da "zaman kaybı" da değil kadınları anlamak..

mesele kendini anlatamayan kadında!
mesele dur ben şunun içini bi çıkarayım da anlayayım diye kadını ters yüz eden erkekte!
ya bi bırak, iki dakika huzur ver bana, anlarsın sonra.
ben de seni anlarım, geçinir gideriz gül gibi.
ama güllerin nasıl geçindiğini sorma!

"kadın zordur" deyip kaçmak olmaz. bi kere genelleme canım benim şu "kadını anlamak" meselesini. bi genelleme, dur. kadın da özünde insan (oha). onun da duyguları, karmaşaları, bunalımları var, aynı senin gibi. ama sen "fener niye yenildi"nin peşinde gezerken, o "çocuğa bez de almadık gördün mü"ye sıkılır. senin derdin "ya mahmutlar da bu gece bara gidecekti biz evde kaldık
mk"dir (ama illa mk'dir), kadınınki "fazilet'in aldığı çantanın siyahını nerde bulurum"dur..

bi bırak. tasalanın anasını satiim. bulaşmayın birbirinize ve bu zamanlarda birbirinizi anlamak için debelenmeyin, anlayamazsınız.

insan dediğimiz şey, zamanla anlaşılır hale gelendir.
sen kendini anla bi önce de bakalım anlayabiliyor musun, sonra gel bi daha konuşalım.

bir kadını anlamak bir adamı anlamak kadar karışık, yorucu, kolay ve saçma bir meseledir.

o kadar konuştum da ben de sonunda genelleme yaptım ya, bana da yuh!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!