Selin kız

bakmaya kıyamadıkları olur insanın, olmalıdır da gözünden bile sakındıkları, dokunurken titredikleri. bizim bir kızımız oldu bir yıl önce bugün. Selin kızımız güzel gözlerini sakınmadan baktı geçen bir yıl boyunca annesinin, babasının, abisinin, teyzesinin, dayısının gözlerine...

kulağımda Zeki Müren var; "Hiç bir şeyde gözüm yok, sen yanımda ol yeter" söylüyor inceden. benim çocukluğum geliyor aklıma, 4-5 yaşlarım. Mıstık eniştemle o düet sonra, "yağmur vururken cama, dalarken gece gama..." çocukken bozuk mikrofonlar elimde "usulca sokul yeter" demelerim... o küçücük kız çocuğu...

Selin'ime bakıyorum sonra içim titreyerek, gözümden sakınarak onu. "söyle bebeğim, söyle şarkını sen de çabucak" diyorum, "işitmek şarkıları senin sesinden, olacaktır en güzeli."

bu sayfaları birlikte okuyacağız, bir gün.
Zeki Müren çalacak, "usulca sokul yeter"i ilk kez benimle işiteceksin belki. halaların, ablaların Aslı'sı -nasıl çağıracaksın bilmiyorum beni henüz- böylece bir şarkı olacak sende, bir ömür aklında, anılarında kalacak olan.

bebeğim, Selin'im, gülüşün büyüsün seninle.

Yorumlar

  1. Bazen korkuyorum çocuk sahibi olmaktan.

    İyi bir baba olamamktan korkuyorum daha doğrusu. Ona iyi örnek olamamaktan.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın canım kardeşim benim... Yine duygulandırdın beni.

    YanıtlaSil
  3. Sinan, o güzel kalbinle eminim çok iyi bir baba olacaksın sen.

    YanıtlaSil
  4. Abim.
    Evlatlarının güzelliği, sözlerimin öyle ötesindeler ki. An olmak onların hayatında, güzel birer anı olmaksa yapabileceğimizin en iyisi. Öpüyorum çok ve seviyorum seni.
    Selam, sevgi.

    YanıtlaSil
  5. Allah analı babalı büyütsün,mutluluğunuz daim olsun.

    Ne diyeyim imrendim gerçekten,teşekkür ederim.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!