Twitter'dan Nağmeler vol.4

"Onursuzunum senin" diyen şair.. Her şey senin yüzünden. Her kara gecede sana gelmek bundan.

Rabbin istediğini kınamak, kuluna düşer mi..
-
Bir gün patronunuz sizi Gökhan Gönül'e benzetirse ayaklarınız yerden kesilebilir, denedim gördüm. Aman dikkat!
-
Avea ve Fenercell.. Günümü şenlendirdiniz.. Bir çubuklu daha eklendi dünyama.. Teşekkürler!
-
Bazi islerin icine girmeden ne kadar yipratici olduklarini anlamak imkansiz. Hayat, adamı sasirtacak yer ariyor..
-
Yazları 3'ten sonra calismamaliyiz memleket olarak, hayatı kaçırıyoruz.
-
Kendimi sıkıntıya sokmakta üstüme tanımam. Kendinizi sıkıntıya sokmayın o yüzden canımı yakmak icin, ben yakarım.
-
Baskalarinin güvenini suistimal ederken aslinda kendi güven duygusunu öldürür insan. Bunu gordugu vakit, gec olmustur artik.
-
Izmir özledim seni, gözümde tütüyorsun..
-
Çok yoruldum. Gerçekten.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!