engel olmak

bir set çektim önüne, önüme, bitti dedim. ardında kaldı her şey işte tam da bu setin! erişemez, dokunamaz artık hiçbiri küflü seslerin, çürümüş nefesler değemez tenime.

"engel olmak; insanın kendine karşı gelmesidir en yakışık alacak biçimde."
bir set çektim kendime, bitti dedim. ardında kaldı her şey işte tam da bu setin! hiçbir küflü ses erişemez paslı kulaklarıma, çürümüş nefesler hissiz tenime değemez.

"engel olmak; insanın elinin tersiyle itmesidir yaşamasını en yakışık alacak biçimde."
bir set çektim. kaldım gerisinde, berisinde. ben bendim, zaman aynı zamandı ve yaşanan aynı hayat. paslı kulaklarım ve hissizliğimle çürüyüp küfleniyordum artık. o, onlar, başkaları, itler, karılar.. yoklardı. bir ben vardım ama bir yere gitmeyen.

"engel olmak; insanın engel oldum sanmasıdır en olmayacak biçimde."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!