Sağır

kimsenin duymaya bile cesaret edemeyeceği sözler söyledim sana, günler gecelerce. çarşaflara dolandım, şaraplar yudumladım ılık ılık. senin beni hiç bilmediğini, benim seni ben'leştirdiğim gibi sende sen'leşmediğimi gördüm, incindim. incinmek kadar kırılgan eylemlere battım çıktım. boğulmaya yüz tuttum sonra, tırnaklarım, yüzüm mosmor.

aşkın rengi bu değildi dedim kendime, ne çok değişmiş hissetmeyeli..

boyanmak istiyorum yeni baştan. yeni baştan aşka bulanmak. çünkü şimdi giyindiğim, örtündüğüm gibi değil. çünkü şimdi duyduğum, dokunduğum gibi değil evvelden. çünkü şimdi sevdiğim, bu sen değil.

beni aşka doyur. yeni baştan çıksın saçlarım, dişlerim, tırnaklarım. taptaze bir insan yavrusu oldur ellerinde ve beni aşka doğur. kendime getir beni. kendine götür.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Kafamı Kırarım! s1e1