O kadın?
O adam?

İnsan?
O insan sandığımız...
Kadın yahut adam sandığımız...
Çok fena gülerim!

Yorumlar

  1. Yazmak güzel birşey. Yazılarınız da ilgi çekici. Yazılarınızı günlük bir gazetede de görmek isteriz. Dünkü yazınızda;

    "O kadın? O adam? İnsan? O insan sandığımız... Kadın yahut adam sandığımız" cümlelerini okudum. Biliyorsunuz ki "adam" üst bir kavram "insan" gibi. Ya da insanoğlu gibi. Ademoğlu gibi. İnsanlık ailesi iki cinsten oluştuğunu biliriz. Erkek ve dişi gibi. Erkek ve kadın gibi. O kadın? O erkek? O insan? olarak cümleler devam edebilirdi. Sanırım gözden kaçmış olacak. (Bunun böyle olduğunu bilmeyenler, iş adamı yerine iş kadını derler. İş adamı kişinin cinsiyetini belirlemez. Familyasını belirler. İş adamı iş insanı anlamındadır. )

    YanıtlaSil
  2. Aslında bu yorum için teşekkür etmeliyim. Zira, benim de çok fazla önemsediğim bir ayrım bu. Ancak bazen anlamdan önce ses geliyor benim için, yazdığım söz okuduğumda kulağımda nasıl yer ediyor ona bakıyorum. İlk olarak erkek olarak yazmama karşın, adam olarak düzenledim yeniden. Öylesi daha doğru geldi, altını çiziyorum, ses olarak.

    Teşekkürler yeniden ilginiz için.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!