Twitter'dan Nağmeler vol.3

Aşık olmayanlar, mükemmel bir erkeğin sıradan bir kadın yüzünden niçin ızdırap çektiğini anlayamazlar. - M. Proust
-
UEFA kazanan kadro son nefesini verdikten sonra ne olacak peki? Yenilenmek yerine taraftari oksayip nostalji yapmak. 
-
"Hiç değilse kendi oyunumu oynuyorum; bu bile, bunca yoksunlukta bana yetiyor…” Maya - Leyla İpekçi
-
Mutlu olmasını istemediğin insanların varlığı, benim kötülüğüme delalet değil, onların zararlarına işaret..
-
gün döner dediler. gün dönsün ve bir yankıya hasret kalmak nedir gör sen de. gör, gel ve yerimde bulama beni..
-
gelmedin. ve gelmeyeceksen, tükenen ömrü denize savuracagim bir sahil kasabasina yerlesiyorum ben. yine gelme.
-
Tamam artık, her şey geçti.. Sen de rahat olabilirsin, aç kemerlerini. İndik.
-
Bu gece de okudum, bu gece de yazdım. Bu gece de okudum olana bitene.. Madem.. FIN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!