Minik Araların Ardından...


Uzun zamandır elim erişemedi buralara, okura bir özür borçluyum. Biraz olan bitenden haberdar edeyim istedim sizi, fazla ara vermek canımı sıkıyor zira.

Malum Dünya Kupası kasıp kavuruyor ortalığı. Herkes bir şikayetçi, beklediğini alamamış gibi. Bense şimdiki zamanların güzel sürprizlere gebe olduğunu düşünüyorum. Sadece düşünmekle kalmayıp bir şeyler de karalıyorum elbette. Siz bunları nerede mi okuyacaksınız? Daha önce minicik de olsa duyurduğum ikinci blogum, boynuzu geçen kulağım "Ceza Sahasının Dışı"nda. Şayet Afrika 2010 yorumlarıma, bıdırdamalarıma bakmak isterseniz, göz atın derim. http://cezasahasinindisi.blogspot.com/


Öte yandan Menemen devam ediyor, tam gaz! Neredeyse üçüncü ayımızı devireceğiz. Bilmeyenler için de küçük bir not düşeyim Menemen hakkında. Bir internet dizisi bahsettiğim. İki çağrı merkezi çalışanı kafadarın başından geçenleri izleyebildiğimiz bir internet dizisi. Facebook grubu 1000 kişiyi aşkın bir seyirci kitlesince izleniyor, dizi de hayli sevildi. Ben de Menemen'in senaristliğini yapıyorum. Hadi izleyelim bir derseniz, ona da buradan erişmek mümkün. Ayrıca Menemen'in Facebook grubuna da ulaşmak için: http://www.facebook.com/menementv

Geçtiğimiz hafta sonu Philips'in bir organizasyonunda yer aldım. Pazar gününü Ortaköy House Cafe'deki enfes bir brunch'la keyiflendirdiler. Sadece brunch mı? Değil elbette! Saç tasarımcısı İbrahim Zengin'in verdiği önemli bilgiler ve onun maharetli elleriyle birlikte leziz dakikalar geçirdim; bol bol aynalara bakıp saçlarımla oynadım. Organizasyonun sonunda ise Philips'in saç şekillendiricisi hediyesi ile çocuklar gibi şendim. Zaten kıvır kıvır olan saçlarım, saçlarımın darmadağın görünmesine neden olan elektriklenmelerin karşısına dikilebilecekler artık! Etkinlikte emeği geçen herkese de teşekkürler!

Bunlar dışında... Önümüzdeki 2-3 ay boyunca sanırım yalnızca "yazacağım". Kafamda bir iki proje var, bunlar da gerçekleşirse 2011'de yepyeni "okunabilir" sözler getirebilir, koyabilirim raflara kanısındayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!