eskisi

beni bir kenara bırak. ben bunu yaptım zamanlar önce. iyi de oldu. ama gördüm ki artık hiçbir eylem eskisi gibi değil. ne benim dokunmalarım aynı, ne dokunuşlar hissettiğim. alev almak çok zor. alevlendirmekse.. bir o eskisi gibi.

sen bilmediğim bir limandan ayrılacaksın yakında, daha bildiğim limanların sıcak sularına değecek ayakların. gözlerin güzellikleri görecek, dudakların güzellikleri öpecek, için güzelliklere akacak. biliyorum, bunların hepsi olacak.

ben bildiğin bir limandan bir başka limana gideceğim, ayaklarım tuzuna aşina o denizin. kulaklarım güzellikleri işitecek, dilim güzellikleri söyleyecek, içime güzellikler akacak. biliyorum, bunların hepsi olacak.

olmayacak bir şey var yalnız.
ne ben ne sen
eskisi gibi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!