Özel bir fuar günü...

Bugün İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'ndaydım. Geçen yıl İstanbul'daki fuarı değil, İzmir'dekini ziyaret edebilmiştim. Bu sene nihayet İstanbul'u yakaladım.

Gerçi fuar alanını ne kadar İstanbullaştırabiliriz bilmiyorum. Zira İstanbul içinde 2 saat "seyahat" edip ancak alana varabiliyorsunuz. Korkutucu boyutlarda bir yolculuk gerçekten. Ara ara Edirne'ye kaç kilometre kaldığını gösteren tabelalara rastlıyorsunuz. İnsan ister istemez o anlarda birileri birazdan Yunanca konuşmaya başlayacak sanırım diyor. Sonra da ne güzel olur be diye ekliyor. Tabi ki bunların benim kötü geçen yolculuğumla bir ilgisi yok, mesele benim "Yunan" aşkım sadece.. (Burada Aslı gülümsüyor.. )

Geçelim her şeyi, fuara gelelim. Bu kez, diğer seferlerden farklı bir heyecanla ziyaret ettim fuarı. Daha önce, 2005'te yani, ilk kez Carpe Diem Kitap ekibiyle katılmıştım fuara. Tazecik kitaplarımızla ilk kez arz-ı endam etmiştik, kitaplarımıza imzalar kondurmuş, okurlarımızla tanışmıştık. Elbette tarifsizdi hisler.. Sonrasında, yani bugünse benimle aynı saatlerde fuar alanında olan biri vardı, çok değerli kuzenim, "abi yarısı" değil "abi tamamı" insanım, Ersel Serdarlı.

İlk kitabı "Reklam Yazmak" BAMM etiketiyle kitapçılarda olacak artık Ersel Serdarlı'nın. Ama ilk kez bugün, Tüyap'ta kokladık onun kitabını, kutladık.. Onunla ilgili güzel haberlerin ardı arkası kesilmesin, ben de yazayım onu bol bol sizlere duyurayım.

Ve işte bugünden bir gurur tablosu çiziverdik kendimize, mutlu olduk!



Bugün orada olan herkese, canım Adı Yok ve Carpe Diem Kitap ekibine, Kasapoğlu, Metan, Serdarlı Aileleri'ne ve görmeyi özlediğim diğer yüzlere, yüreklere çok çok teşekkür ediyorum.

E eklemek lazım; fuar hakkındaki diğer izlenimleri yazacağım elbette, çok yakında.. (Aslı yine gülümsüyor.. Bunu hep yapıyor.. )

Yorumlar

  1. o aslı gülümsemekten hiç vazgeçmesin, bizi de güldürsün hep e mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!