Twitter'dan Nağmeler Vol.6

Hayata, inandıklarımız duyduğumuz aşkı diğerleriyle çoğaltalım diye paralıyoruz kendimizi. Ben vazgeçtim, oynamıyorum.
-
Bazen iliklerine kadar yalnızsındır.. Sonra ihtiyacın olanı söylersin kendine, "aslında hayat böyledir". Falan filan.
-
Yaşamayan anlamıyor, bir daha anladım bugün. Yaşamadan hiçbir şeyi anlamıyor insan tam manasıyla..
-
Ajitasyon, şu yaz günü keçi kılından yapılma, boğazlı kazak giymişim etkisi yapıyor fani bedenimde.
-
"Nasıl bir çamura batmışız" diyen yok, herkes "benim sadece paçama gelmiş" iddiasında..
-
Icimdeki "seytanin avukati", Sivas - Fb macinin 4-4 bitmesi halinde, bu sürecin pimi cekilir miydi diye soruyor..
-
Kim ne derse desin, herkes istedigini dusunsun, bazen kendime ragmen babam gibi seviyorum bu adami ulan.
-
"Tamam dedim, sen baska sözler sayıklarken, bitti. Duydun mu bilmem."
-
İnsanlar eskitiyorduk.
-
Ünal Aysal, sözlüğümde "bad timing"e karşılık geliyor.
-
Anlamak güç.. İki gün önce Trabzonspor'un şampiyonluğunu kutla, sonra manifesto... Samimiyet.
-
Dügün olaylarina nasil yabanci, nasil acemiyim.. Kendimi dinliyorum her nikahta.
-
Yorgunuz yaşamaktan biraz.. İnsanlığımızdan usandığımız zamanlarda...
-
"Seni sevmekten aciz birine hayatını adayamazsın.."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan'ın Rüyası

Aç!