22.5.15

Bu aralar kulağımdaki kimseler: Gizli Özne

Aveamüzik marifetiyleydi sanırım, geçtiğimiz günlerde rötarlı bir tanışma yaşadım. Yeni çıkan albümleri her hafta mutlaka elden geçiriyorum Aveamüzik'te, bu defa da bir gruba rastladım. Benim için yeni olmaları bir yana, hayli zamandır izleyicisi, dinleyicisi, seveni varmış onların. Şaşmadım. Gizli Özne'den söz ediyorum. 

Aklımdaki Kimseler'le aklımı çelmiş olsalar da, albüm baştan sona "dinlemelik" olmuş. Bilhassa yaz gelmişken, tatil yollarında, sakin sakin giderken biraz sesi yükseltip dinlemelik. 

Bir de geçenlerde ben Gizli Özne'nin albümünü, Yalancı Şair'i, belki biraz haddimi de aşarak Yüksek Sadakat'in ilk albümlerine benzettim. O her şarkının, her vokalin, düzenlemenin birbirinden şahane olduğu albüme. Aynı tadı aldım, devamı gelsin. 

11 şarkıdan oluşan albümün bana göre en şahaneleri ise: Gelmesin,  Kör Kuyu, Sizden Biri.

İlk klibin sahibi ise Aklımdaki Kimseler oldu. 

Bence takip etmeye değer adamlar, iyi hissettirdikleri kesin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok'la'ma!