23.5.15

Bazı Şarkılar: Yeniden Doğdum

Daha önce bazı haberler vereceğimden söz etmiştim. Bilenleriniz vardır. 
İşler her zaman planlandığı gibi gidemeyebiliyor. İşte böyle beklenmedik durumlardan dolayı, bizdeki haberler de bir süre ertelenmek zorunda kaldı. 

Bu demek değil ki üzerinde çalışılmıyor, çalışıyoruz tabii ki. Hatta daha ince ince, daha özenle. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl çıkacak bu hallerin kokusu..

O durumlar bir yanda yürüyedursun, Oğuz'la biz müzik yapmaya devam ediyoruz. Çünkü yazdıkça, besteledikçe, söyledikçe iyi hissediyoruz. Daha fazlasını da yapıyoruz da işte dediğim gibi ancak bu kadar renk verebiliyoruz şimdi :) 

Bir de şöyle bir rengimiz var. 

Bazı şarkılarımızı evde kaydediyoruz, bazılarını düzenleme masasına yatırıyoruz. Bir iki tanesini de artık hem ham halleri hem de biraz soslanmışlarıyla sizinle paylaşmak istiyoruz. 

Şarkı, Yeniden Doğdum.
Tanınıp bilindiği yerler var, artık size de misafir. 
"Bayaa bayaa" demosu. 
Kaçan, kayan sesler için affınıza kaçıştım. 

Sözler benim, müzik Oğuz'la benim. 

Yorumlamaktan, paylaşmaktan çekinmeyin. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok'la'ma!