18.12.13

Güneş Kokusu Lazım




Bana sıcak günbatımları lazım. Akşamın serinliğini getiren, kızıl rüzgarlar. Her günün sonunda yeniden tazeleneceğim bir ağaç altı. Birkaç dost sesi yahut buzuki.. Klarnet belki, en dokunanından.

Bana ılık sabahlar lazım; kuş sesleri, gündüz düşleri. Kahvaltılar lazım, taze mevsim reçelli, çeşit çeşit peynirli. Bir fincan ılık çay lazım, yarım bırakacağım.

Bana biraz deniz kokusu lazım. İlla ki o lazım! Tuzu, nemi, tüm ağrısı sancısıyla deniz.

Nereye gitsem onda kalacağımı bildiğim bir ev lazım bana. Her odasına kendimi, anılarımı kazıdığım. Şarkılar söyleyip şiirler yazdığım bir ev.

Nerede olduğundan çok nasıl olduğu, nasıl olduğundan çok kimlere yakın durduğu mühim bir ev. 

Öyle ya, insanın içi taşıyorsa karanlık şehirlerin, yüzlerin sisini pusunu, en cennetten köşede bile yokluk var. 



Günün bana söylediği, yaşamak istediğim yeri anlatmam gerektiğiydi. Malum, #BlogFırtınası.. Biraz hastalık filan girdi araya, aksadı. Lakin tamamlanacak diyorsak tamamlanacak! 

Bir de duyuru: 
Yarın Yeditepe Üniversitesi'nde Kurumsal İletişim ve Medya İlişkileri 2013 gerçekleştirilecek. 
İletişim dünyasının meraklılarına duyurulur! Detaylar için tıklayın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok'la'ma!