10.9.13

Bir Şair Varmış, Bir Kitap Olmuş...


Bazen şiirlere saplanıp kalmak istersin. O zamanlarda bazen Cemal tutar elinden, bazen Edip, bazen İlhan... Ellerinden tutar, usulca kaldırırlar yerinden, zira yürünecek çok yol vardır. 

İşte son zamanlarda bir şiir kitabı tutuyor beni de ellerimden. Evvel Sevda İçinde. "Bir masalın aşık yanı" demiştim vaktiyle, tıpkı öyle. Şiirin aşık yanı bu masalı içinde. 



Bu masaldaki şair İbrahim Öksüz, sesi, tınısı, hatta nefesi şiir bir adam. "Tanısan seversin" cümlesini onun için "tanısan okursun" olarak yeniden düzenleyebilirsin, daha yerinde olur. Ben de vaktiyle tanıdım, okudum onu. Evvel Sevda İçinde ile bir daha.. 

İçinde bulunduğumuz zamanların tüm ahenksizliğine, yarına inanan, yarına tutunan bir umut ve inatla.. Israrla aşkla şiirler okumaya, şiir kitaplarına sarılmaya devam etmek için şiddetle tavsiye olunur. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok'la'ma!