6.5.12

Twitter'dan Nağmeler vol.12


Her gün yüzümüzü yıkıyor, sonra birilerini hedef gösteriyoruz. Değişmedik, adetlerimiz hep aynıydı, sadece artık daha görünür oldu.
-
Organizatorler bu yil bol bol İmam Baildi getirin bu memlekete, alem konser gorsun, dansin, muzigin tadina varalim!
-
"Yomohooo yomosoo" dediginde seni anlayip sarkiya devam eden insani bulmak gayretine hayat diyoruz.
-
Yaşayana sağduyusu olmayanların, nefesinden geçmişlere yaptığı muameleyi anımsattığı için, artık her ölüm biraz daha acı.
-
Burada sonsuza dek yasarim dedigin yer, bir daha donmemek uzere ayrildigin yer olabiliyor.. En cok o zamanlarda ters kosede birakiyor hayat.
-
Fırtınayı görünce "Hor ve Tum" şakası yapana "Hervetum" şakası yaptım. Baktım sessiz kaldı "Biseswar" dedim.
-
Hissettiğini söylemekten korkan adam mı, hissetmekten korkan adam mı daha korkunç... Şüphesiz ikincisi.
-
Hem okuyan hem yazan toplumlar için sosyal medya ne nimettir! Lakin bizimki gibi sadece yazan toplumlarda mütemadiyen "gıybet"!
-
Hep "Fenerbahce curuttun bizi" diyoruz ya.. Bizimki 90 dakika suruyor sukurler olsun, adamlarin mesaisi mac sonu basliyor, alabildigine.
-
Bazen hayatım boyunca "Zavallı Fenev" yaratıcılığına erişemeyeceğimi düşünüp kahroluyorum..
-
"İs hayati" ne acayip tabir! Zaten isi hayati olmuyor mu insanin bir sure sonra ya da hayati isi?...
-
"Kareografi" diye bir şey yoktur, çıldırtmayın insanı! Koreografi o adamlar kadınlar, "o" ile yazılır, "o" ile okunur! Tükettiniz yeminlen!
-
Futbol, bir ömürlük inancın, taraftar aşkının, rengin çarpıştığı lakin en nihayet siyasetin galip geldiği bir oyundur, her türlü siyasetin.
-
Aklıma yerli yersiz, GS maçı sonrası otobüste eğlenen takımın eğlencesini bölüp "nadia comaneci, nadia comaneci" diyen Semih'in gelmesi...
-
Fırsat siteleri yüklenince Şile ve Ağva'da turizm patlaması meydana geldi. Olaydan 67'si sözlü 33'ü kaçamaksever 100 çift etkilendi.
-
Kesinlikle acik ofis insani degilim, olumune korkuyorum 50 kisinin bir arada calistigi yerlerden!
-
You'll never walk alone'un girişi bana Ümit Besen'i hatırlattığı zaman L'pool kaybediyor. Demedi demeyin. Yine oldu.
-
Kültür farkı arkadaş.. Adamların tezahüratının melodisi "La donna e mobile", bizimki "Sürünüyorum".. #Lpool
-
Etrafinizda yalniz olmasin diye kendi yalnizliginizdan feragat ettiginiz kadinlar, adamlar varsa... Yalnizliginiza yazik etmeyin.
-
Hayal kuracaksak, ki kurmalıyız, o hayallerin temelini birinin üzerine oturtmak gerekirse ki bazen gerekir, o insan bizden başkası olmamalı.
-
Bazen yol nereye giderse gitsin otobus tek bir yere gider. Ya da yolcu mu demeliydim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok'la'ma!