16.3.12

İstanbul'dan Finlandiya'ya Fenerbahçe Konuşursak...


Geçtiğimiz Haziran'da bir email aldım, mail Finlandiya'dan geliyordu. Finlandiya Ulusal Kanalı YLE'den Pia, bir belgesel çektiklerini, Avrupa'nın birçok ülkesini dolaşacaklarını, şehirler hakkında konuşurken o şehirde yaşayanlarla ilgili de bir şeyler anlatmak istediklerini söyledi. Ekledi: biz programın sunucuları (yani Pia ve Lotta)  Finlandiya'da futbol oynuyoruz. Senin de futbolla ilgilendiğini duyduk. Futbol eksenli bir sohbet olursa süper olur! Tamam dedim, gelir gelmez seslenin! 


Temmuz'un 2'sinde İstanbul'a geldiler, İstiklal Caddesi'nde buluştuk. South Park'ta oturduk, söyleştik. Fenerbahçe'yi, şehrin diğer takımlarını konuştuk. Bir kez daha "Türkiye'nin en büyüğü Fenerbahçe" demek ve bunu Finlandiya ahalisine duyurma meselesine fazla girmeyeceğim ama evet, yaptım. 


"Futbol delisi" diye tanımlamaktan çekinmedikleri benim de yer aldığım İstanbul bölümü "Surffaajat"ın "Turkki" bölümünde geçtiğimi hafta yayınlandı. Oldukça keyifli geri dönüşler olmuş bilgisi ve teşekkürüyle bugün bana bir DVD ulaştı Helsinki'den. 


O gün yolda sohbet ederken karşılaştığımız Tolga Becer ve sevgili eşi, güzel arkadaşlarım Ozan ve Ferit de keyifle geçmişler belgeselde böylece. Çünkü sevgili Pia, o gün ne yapıp ettiysek her şeyi özenle kaydetti! 


Bana da bu keyifli hadiseyi sizinle paylaşmak düştü!

1 yorum:

yok'la'ma!