28.1.12

Yazıyla 5




Bugün beş yıl önceyi düşündüm. Nerelerde olabileceğimi o sıralarda, o günlerde sık sık görüştüğüm insanları, hayatıma henüz girmemiş olanların bende bırakmamış oldukları izleri düşündüm. Kafamda beliren resim, bir çocuktan fazlasını gösterdi bana. Bir genç kızı.. Hayatı yeni keşfetmeye başladığının farkında, görmeye, hissetmeye, anlamaya aç, heyecanlı bir genç kızı serdi önüme bu düşün.

Daha önceleri düşündüğümde bu beş yıl evvelleri, bambaşka çocukluklara takılırdı gözüm; çiğ bir yalnızlık, toy bir kalabalık, bolca tereddütlü adım görürdüm. Bu defa öyle olmadı.

Zamanın nasıl da geçiyor olduğunu, nasıl da böyle hızlı geçiyor olduğunu belki de çeyrek asırlık ömrümde ilk defa duyumsadım.

Ve anladım, bu deneyim geri kalanında nefesimin, sık sık uğrayacak bana.

Bugün bir genç kız olarak, yarın bir başkası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok'la'ma!